avocat dr. Ulici Claudiu-Octavian

avocatura / jurisdicție privata

scroll down

Gheorghe Sarcani

Am fost contactat de un client pentru a-l reprezenta în vederea publicării unei cărți,

pe care o prezintă public și pe: https://gheorghesarcani.blogspot.ro/

Nu cred că este o soluție prea grozavă și mă întreb ce sfaturi îi pot oferi.


Go up a category

Confirmarea primirii plângerii clientului

Confirmarea primirii plângerii clientului (1 Confirmarea primirii plngerii clientului.pdf)
Price : 1.00 EUR
Size : 20.42 KB
Author : Ulici Claudiu-Octavian
Rating : 0.00
Votes : 0

Confirmarea primirii plângerii clientului


Plângerile clienților sunt neplăcute pentru mersul afacerilor și modul în care că ocupați de ele, poate conduce la succesul companiei dvs. sau la eșecul acesteia. Greșelile sunt inevitabile, dar clienții nemulțumiți pot fi evitați. O reclamație poate include orice nemulțumire a clientului față de serviciile sau produsele oferite de compania dvs.


Gestionarea atentă a acestor reclamații poate salva reputația unei companii, limitând pierderile. O plângere postată public online poate fi comunicată imediat în întreaga lume.


Ignorarea clienților, sau tratarea lor defectuoasă vă poate afecta compania.


O scrisoare de confirmarea a recepției plângerii clientului, bine făcută, vă va permite să vă mențineți relațiile cu acesta și să vă continuați, de cele mai multe ori, liniștit afacerea.


.....

Comments (0)


No comments

Back to Top